Powered By Blogger

Mengenai Saya

Foto saya
Perjalanan kehidupan baru bermula......

Sabtu, 3 September 2011

Saya cuba buat yang terbaik............walaupun...x hmmm......

Hari raya hari paling bermakna buat bantal dengan family sebab beraya di kampung yang special sebab tambah lagi family,beraya dengan k.ngah dgn adik ipar.....
meriah lagi bersama keluarga....memang best time nie....hu..hu...minta maaf kalu ade saya buat awk berkecil hati dgn perangai saya...mungkin bantal kena ubah perangai......khas untuk awak...
nie le. gambar kenangan balik kg....

                                                                beraya dengan k.ngah



                                                       
                                                       tengah follow kami sekeluarga



  
                                            Nie beraya dgn kwn2....dan kawan2,kali pertama bawa awk beraya dengan     kawan2 saya








Tiada ulasan:

Catat Ulasan